"Ya Allah! Sesungguhnya kami berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; kami berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; kami berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan kami berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Salam Ramadan 1435H.

Assalamualaikum.



Alhamdulillah hari kedua ramadan saya masih diizinkan untuk berkongsi post di blog Noraihan Qusyairi kesayangan kami. Sempena ramadan ini, kami ingin mengucapkan Selamat Menjalani Ibadah Puasa kepada semua muslimin dan muslimat, pembaca budiman, dan pelanggan-pelanggan kami sekalian. Semoga ramadan kali ini membawa rahmat dan nikmat yang tak bersempadan buat kita semua.

Ramadan lepas, Alhamdulillah, saya sempat berpuasa beberapa hari sebelum melahirkan cahaya mata sulung kami, Kautsar Kamaliah. Walaupun sarat hamil ketika itu, tapi puasa tak menjadi halangan untuk bekerja dan beribadah lebih daripada biasa. Badan rasa segar dan bertenaga, malah sepanjang kami berpuasa saya tak gagal untuk masak lauk berbuka dan sahur. Hingga saat hampir melahirkan pun saya masih bergerak dan beraktiviti seperti biasa, kecuali bila doktor minta baring di dewan bersalin. Sekejap saja, Kautsar selamat dilahirkan. Syukur Allah swt pinjamkan nikmat kesihatan kepada kami, semoga nikmat ini kami syukuri sentiasa.

Seminggu dua ni sangat bermakna untuk keluarga kami. Selain ulangtahun hari lahir En Qusyairi, Kautsar pun akan sambut ulangtahun pertama. Allah, anak kecil kami dah setahun usianya. Semoga Allah swt limpahkan rahmat dan rezeki melimpah ruah untuk keluaga kami, kasih sayang yang tak bertepi, cinta-setia-bahagia dunia hingga akhirat.

Ramadan ini peluang kita bersihkan hati, bersihkan jiwa, bersihkan minda. Mulakan dengan amalan meminta maaf sesama manusia, inshaAllah semoga kita akan dikurniakan keampunan oleh Allah swt. Buat semua yang kami pernah, sedang dan bakal kenal, anda semua sebersih kapas putih di mata kami. Telah kami maafkan semua yg pernah, sedang dan bakal terjadi. Semoga kalian pun maafkan kami warga Noraihan Qusyairi.

Salam Ramadan 1435H.
Dari Muhammad Qusyairi, Noraihan dan Kautsar Kamaliah.


Nak beli produk Shaklee:
  • hubungi kami untuk konsultasi atau terus isi borang order di bawah
  • boleh COD di sekitar Batu Pahat
  • atau barang akan dipos menggunakan courier PosLaju, CityLink atau GDex.

Nak jadi ahli Shaklee:
  • Isi borang pendaftaran ahli di bawah atau terus hubungi kami
  • Pendaftaran bernilai RM75 termasuk pos memberkit ke depan pintu anda
  • Atau setiap pembelian bernilai 200uv (RM650) layak menjadi ahli Shaklee secara percuma

Benefit / Kelebihan sebagai ahli Shaklee:
  • penjimatan 15-30% untuk setiap pembelian.
  • jana pendapatan bersama Shaklee sehingga 6 angka sebulan.

Terima kasih!


 
ID 921922 | Batu Pahat, Johor |012-7807365 | noraihanqusyairi@gmail.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...