"Ya Allah! Sesungguhnya kami berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; kami berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; kami berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan kami berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Assalamualaikum Oktober.

Assalamualaikum.

Alhamdulillah bulan September dah melabuhkan tirai. Maka secara rasminya contest kami dah tutup. Sebanyak 7 penyertaan yang kami terima, semuanya sangat menarik. Jadi sekarang kami ambil masa untuk pilih pemenang terbaik. InshaAllah minggu ni pemenang akan diumumkan.

Oktober ni promosi ESP pula. ESP ni bestselling produk. Boleh kata semua yg dah pernah try ESP confirm akan repeat order. InshaAllah nanti kami akan cerita lebih lanjut tentang promosi ESP ni.

Promosi Meal Shake beli 3 percuma 1 masih lagi berjalan tau!

Di kesempatan ini kami ingin ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha kepada semua umat Islam di mana pun anda berada. Tahun ni kami dikurniakan rezeki untuk menjalankan ibadan qurban untuk buah hati pengarang jantung kami, Kautsar. Alhamdulillah. Semua urusan qurban untuk Kautsar dipermudahkan bagi kami :)

Dalam perjalanan balik kampung beraya. Sekali sekala abah kenalah merasa senang tak senang melayan Kautsar dalam kereta. Hihi.

Ok, berjumpa lagi dalam entri seterusnya. Semoga hati kita sentiada dalam keimanan dan ketaqwaan kepada Allah swt.

ID 921922 | Batu Pahat, Johor |012-7807365 | noraihanqusyairi@gmail.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...