"Ya Allah! Sesungguhnya kami berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; kami berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; kami berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan kami berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Cahaya Mata Kedua Kami (Alhamdulillah)

Assalamualaikum.

Alhamdulillah kami kini tak lagi bertiga. Cahaya mata kedua kami telah selamat dilahirkan lebih kurang dua minggu lepas. Kini keluarga kecil kami ada 4 orang. Syukur sangat sangat.

Cahaya mata kedua - Hari 1

Kelahiran cahaya mata kedua ni memang kami rancang. Malah sebenarnya kami berharap anak kedua kami menyusul lebih awal lagi. Tapi Allah swt telah tentukan rezeki kami sekarang, kami bersyukur sangat.

Sesungguhnya anak adalah kurniaan rahmat yang paling berharga.

InshaAllah Pn Noraihan akan post macam-macam lepas ni. Tentang kehamilan, bersalin, berpantang dan menyusukan anak. Banyak sangat yang dikongsikan.

Jumpa lagi dalam entri akan datang.

“Wahai anakku! Ketahuilah, sesungguhnya dunia ini bagaikan lautan yang dalam, banyak manusia yang karam ke dalamnya. Jika engkau ingin selamat, agar jangan karam, layarilah lautan itu dengan sampan yang bernama TAKWA, isinya ialah IMAN dan Layarnya adalah TAWAKKAL kepada Allah SWT.” - Nasihat Luqman Al-Hakim


ID 921922 | Batu Pahat, Johor |012-7807365 | noraihanqusyairi@gmail.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...