"Ya Allah! Sesungguhnya kami berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; kami berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; kami berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan kami berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Sesi Mengenali Ahli Blogger.

Klik banner kalau nak join.

Assalamualaikum.

Rehan telah ditag oleh blogger Dayah untuk join segmen ni. Segmen ni blogger nurnbla yang anjurkan. Rajin-rajin klik kat banner kalau nak join ye :)

First time join segmen, nervous pulak. Haha. Meh la rehan share sikit pasal rehan.

Jika anda tak keberatan , ikut syarat syarat di bawah ini. Simple jer syaratnya.


  1. Buat satu entri " Sesi Mengenali Ahli Blogger " dan impian anda terhadap blog anda.
  2. Buat biodata anda sikit dalam entri tersebut.
  3. Ajak ahli blogger lain untuk join.
  4. Dalam entri mesti diisi nombor telefon * ikut pada diri nak letak atau tidak*, laman sosial yang korang ada ( Instagram , Twitter dan Facebook )

( Nombor telefon email pada aku pun boleh , mana tahu group whatsApp nanti ditubuhkan )

Biodata:
Rehan dilahirkan sebagai Noraihan Salleh Hudin pada tahun 1986. Maka tahun ni inshaAllah rehan masuk umur 30 tahun, Alhamdulillah. Berasal daripada Batu Pahat, rehan merupakan graduan UTM, Skudai dan merupakan pemegang Sarjana Sains (Fizik). Rehan pernah berkhidmat sebagai pensyarah selama hampir 5 tahun sebelum rehan decide untuk berhenti kerja dan tinggalkan zon selesa rehan untuk jadi surirumah sepenuh masa. Alhamdulillah Allah jodohkan rehan dengan zauj terbaik yang dapat rehan bayangkan, Qusyairi. Kami dikurniakan dua orang puteri solehah iaitu Kautsar dan Arfa. Buat masa ni rehan duduk rumah sambil berbisnes online. Again, Alhamdulillah :D


Impian:
Impian rehan tak banyak. Rehan nak hidup bahagia dunia akhirat, nak kenal Allah swt dengan lebih rapat. Nak didik anak-anak dengan penuh kasih sayang dan berusaha menjadi yang terbaik untuk mereka. Rehan nak jadi isteri yang sama-sama berpimpin tangan dengan zauj Qusyairi di syurga nanti. Dari segi duniawi, rehan terima segala yang Allah swt tentukan untuk rehan dengan lapang dada. Sebenarnya rehan ni agak philosophical. Sebab tu rehan terbiasa pilih untuk tinggalkan keselesaan, kerja dan gaji supaya rehan sentiasa merendah hati. Dan buat masa sekarang bisnes pun rehan perlahankan sikit supaya rehan tak khayal dari impian rehan ni.

No telefon: 0127807365 - feel free to whatsapp/telegram if anything.

Social media:
Facebook: Noraihan Salleh Hudin
Instagram: @noraihanqusyairi


Sekian serba sikit pasal rehan. Selamat berkenalan semua :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...