"Ya Allah! Sesungguhnya kami berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; kami berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; kami berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan kami berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Followers

Rahsia Muda 25 Tahun!

Assalamualaikum.

Baru-baru ni berita mengejutkan tersebar di kalangan rakan-rakan niaga rehan. Ada seorang senior ni umurnya dalam pertengahan 30-an tapi bila diukur body age beliau cuma 20 tahun. Wow!

Seorang lagi senior umur juga pertengahan 3-an, tapi body age 18 tahun. Wow! Wow!

Remaja sangat, kan? Rehan ni kalau diukur berapa la agaknya body age rehan. Hihi.


Body age ni ialah satu sistem kiraan umur berdasarkan taraf kesihatan tubuh badan kita. Pengiraannya dibuat berdasarkan bacaan lemak, otot, berat, tinggi dan kolestrol badan. Mesin kira body age tu hebat tau, boleh tau berapa banyak lemak dan otot kita kat bahagian kaki, tangan dan torso. Jadi kita boleh la target nak repair bahagian mana yang patut.

Jadi balik kepada senior yang body age remaja tu, bila ditanya apa rahsianya beliau cuma sebut satu perkataan je: VIVIX. VIVIX ni suplemen anti-penuaan dan anti-kanser. Rehan baru sebulan lebih amalkan VIVIX ni sejak dalam pantang bersalinkan arfa.

VIVIX mengandungi resveraterol yang bertindak sebagai agen anti penuaan dan anti kanser. Tapi jangan salah faham tau, VIVIX ni bukan suplemen untuk kulit tegang, dahi licin. VIVIX ni melambatkan penuaan tubuh keseluruhannya.

Bila kita amalkan minum VIVIX setiap hari, seluruh sel dalam tubuh badan akan dipulihkan kepada fungsi asal. Contohnya orang yang merokok kan paru-parunya dah tercemar dengan toksik dari asap rokok. Dah tentu paru-paru perokok dah tak sama macam paru-paru orang yang tak merokok yang tak terdedah dengan pencemaran asap rokok. Bila perokok amalkan minum VIVIX, sel-sel pada paru-paru perokok akan dibantu supaya pulih dan dapat menjalankan fungsi asal seperti paru-paru orang yang tak terdedah dengan asap rokok.

Itu paru-paru. Bayangkan pula buah pinggang, jantung, hati, usus, otak. Seluruh tubuh kita akan dibantu untuk pulih seperti fungsi asal. Macam bayi gitu.

Shaklee dah buat kajian bertahun-tahun untuk hasilkan VIVIX. Hasil penyelidikan Shaklee, VIVIX terbukti secara klinikal mampu memberi kesan 10 kali lebih baik berbanding resveraterol sendiri. Shaklee dah patenkan VIVIX ni supaya tak ada pihak yang tak bertanggungjawab yang ubah formula VIVIX untuk hasilkan suplemen yang kurang berkualiti. Senang kata, kualiti VIVIX ni 100% Shaklee lindungi.

Kalau minta nasihat kesihatan dari rehan, rehan nak nasihatkan amalkanlah VIVIX setiap hari.Jangan ada satu hari pun yang tertinggal. Sekarang mungkin rasa biasa, tak penting. Tapi 10-20 tahun lagi, anda akan rasa, nampak dan jadi berbeza berbanding dengan pengamal VIVIX. Percayalah.

BELI 1 BOTOL VIVIX

BELI 2 BOTOL VIVIX DAN FREE MEMBERSHIP SHAKLEE

Ada apa-apa pertanyaan boleh hubungi rehan tanpa segan silu ye. Kalau beli dari rehan, anda layak terima konsultasi percuma, lebih banyak penjimatan dan panduan cara makan suplemen yang betul. Juga dapat jemputan istimewa ke secret group exclusive untuk pengguna Shaklee. Boleh hubungi rehan seperti contact di bawah ye.


ID 921922 | Batu Pahat, Johor |012-7807365 | noraihanqusyairi@gmail.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...